marți, 4 aprilie 2017

Poartă-ți visurile speciale în Vacanțe Speciale!

Umple-ți ochii de minuni, trăiește precum o să mori în 10 secunde. Vezi lumea. Este cu mult mai fantastic decât orice vis realizat sau plătit în fabrici. – Ray Bradbury

Nu știu pentru alții cum e, dar pentru mine vara începe devreme și se termină târziu. Și da, așa cum am avut un an hai-hui pe munte, mi-aș dori o vară hai-hui prin lume. Cu Vacanțe Speciale , această vară hai-hui este mai aproape de realitate, și nu doar un plan. Iar când îți dorești ceva foarte mult, atunci se găsesc și resurse, găsești și timp.



Nu știu cum am ajuns să fiu atât de îndrăgostită de călătorii, dar este lucrul despre care îmi place poate cel mai mult să scriu, să vorbesc, să povestesc, să visez.

Aș începe această vară specială cu un cadou pe care mi-l doream mai demult, Insula Korcula, Croatia, cu cazare de la 30 euro, transport individual adică m-aș duce clar cu mașina personală, nu este chiar așa departe, plus că există un avantaj în cazul transportului propriu: îți stabilești tu când pleci, îți faci singur programul, și poți vedea și altceva pe drum, te poți abate, totul depinde doar de tine. Eu de exemplu aș vedea și Dubrovnik, minunat oraș vechi la marea Adriatică, situat în sudul Croației. Korcula, destinația mea de la începutul lunii mai - începutul meu timpuriu de vară, este foarte aproape de Dubrovnik, iar în trecut era o fortificație pe coasta din est, acum este un loc mirific, case albe cu acoperiș roșu, străduțe înguste, încă mai arată ca o localitate care a păstrat amprenta trecutului. Aș vedea apoi Zadar, neratând orga marină, un must see pentru toți călătorii pasionați și de muzică, dar nu numai. M-aș întoarce acasă făcând bineînțeles un ocol, tot fiind în Croația, pentru a mai vedea încă o dată Parcul Național Plitvice, sper într-o zi cu soare, că ultima dată era ceață și nu am apucat să mă bucur de splendoarea cascadelor din acest cel mai mare Parc National din Croația. Doar aș apuca să încep să descopăr Croația, care este o țară foarte frumoasă.

Pentru iunie nu m-aș gândi de prea multe ori și din ofertele de circuite cu avionul pe care le au cei de la Vacanțe Speciale aș alege un circuit în Scandinavia, fiordurile Norvegiei, un loc înconjurat și de munți și de ape. Cu toate că încă nu este căldura foarte mare de care ai vrea să fugi din România, aș merge aici totuși în această perioadă specială căutând minunatele nopți albe (fenomen care are loc în perioada mai-iulie), nopțile albe la propriu, nu la figurat, când soarele nu trece de linia orizontului. Îmi imaginez că trebuie să fie toată noaptea lumina aceea specială de apus, fără ca soarele practic să apună. Ce fotografii minunate ar ieși. Plus că munții îmi ies mereu fantastic în fotografii, poate din cauză că îi și iubesc eu atât de mult. Abia aștept să descopăr fiordurile și minunățiile Norvegiei!

Pentru luna iulie aș rămâne pe meleaguri Românești, am merge prin Maramureș, unde trebuia să fim la sfârșitul lui martie dacă nu se schimbau planurile. Am găsit pe site-ul Vacanțe Speciale oferte turistice bune în această zonă, cazare convenabilă, transport individual bineînțeles, și nici nu aș alege altfel pentru aici, foarte aproape de noi. Eu aș prefera însă doar câteva nopți la hotel, pensiune sau complex, și câteva la cort, că doar iubim muntele și experiența la cort, mai ales băiatul nostru cel mic este pasionat de stat la cort. Nu am rata o plimbare cu Mocănița și o tură până pe Vârful Pietrosul Rodnei.


August este tot vară și încă vară fierbinte și aș alege o altă insulă, Corsica, tot cu transport individual iar transportul cu avionul se poate solicita în caz că ne-am hotărî să mergem cu avionul. Cu mașina este puțin mai lung drumul dar deopotrivă frumos. Climatul plăcut din Corsica, insula lui Napoleon, ne va da forțe noi. Îmi doresc relaxare, Și așa, după experiența de la malul Adriaticii, am încerca o altă mare, Mediterana, pe care am mai încercat-o noi, dar din alte locuri.

La finalul verii, pentru septembrie, luna în care ne-am căsătorit acum mulți ani, nu-mi doresc altceva pentru această vară decât zile frumoase, colorate de albastru și de alb, undeva pe o insulă în marea Tireniană, insula Capri, la care visez de ceva timp. Am sărbători cumva la restaurantul Da Paolino, cu mesele sale așezate atât de romantic într-o livadă de lămâi mari, vechi, al căror miros să rămână o amintire de neuitat. O experiență unică ar fi și vizita în Grota Azzura, dar și întreaga insulă luată cât se poate la pas. Vacanțe Speciale are acest la secțiunea circuite cu autocarul, deci am mai vedea și alte locuri printre care Veneția (unde am fost cândva pe ploaie), și San Marino, unde n-am reușit să mai ajungem când ne-am propus.

Câte vacanțe deosebite nu se pot face!
Iar pentru vara viitoare aș lua-o de la capăt, cu alte destinații, lumea e mare, vara e lungă, și ar putea chiar să dureze un an, depinde unde te poartă pașii!

____________
Articol redactat pentru Spring Super Blog 2017
sursa foto: vacantespeciale.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu