marți, 21 iunie 2016

3. Muntii Bucegi - Cu copiii la Poiana Stanii

Traseul 3: Bucegi, Sinaia - Poiana Stanii

Dupa o pauza mai mare decat mi-as fi dorit, am dat o tura (cam rapida) in Bucegi.

Data: 22.05.2016
Traseu: Sinaia - Cabana Schiori (cu masina) - Poiana Stanii (pe Poteca Regala)
Timp:3 ore - 3 ore si jumatate cu tot cu pauze
Important: noi 2 si copiii! :)
Am plecat din apropiere de Ploiesti pe la 10:30 si ne-am intors la ora 18:00.

Mergand cu masina spre cota 1400, de la cabana Schiori am mai mers foarte putin; din drumul principal se desprinde un drum spre dreapta si se vede marcajul de urmat: banda verticala albastra. Am intrat  pe acel drum unde am lasat masina langa un fel de cascada amenajata pentru curgerea Pelesului (asta am inteles eu ca este din ce am mai citit pe internet, acolo nu am gasit nicio informatie). Arata asa:


De aici am urmat Poteca Regala (un urcus pietonal in serpentine, nu e greu, doar usor solicitant). Auzisem de ursi dar in timpul zilei drumul este destul de circulat, din cate stiu ursul sta departe de galagie.





Am ajuns intr-o poiana frumoasa, mare, unde erau cateva familii cu copii, se jucau. Mi-a parut rau ca nu am luat o minge sau altceva). Se ajunge acolo si direct cu masina, nu stiu care este drumul, nu este varianta pe care o caut atunci cand merg pe munte.
In poiana  - Poiana Stanii/Poiana Stanii Regale am mancat, am admirat peisajul, ne-am jucat (mai ales copiii si Julien), am urmarit una sau doua parapante si... ne-am bucurat de verde si de curat.





De aici am mers la stanca Franz Joseph de unde se vede Valea Prahovei. Dupa care am inceput sa facem drumul inapoi la masina.



Chiar daca nu a durat mult, a fost o binefacere pentru plamanii nostri.

Ah! Si pe drumul spre casa am avut parte de o frumusete deosebita: un camp cu maci. Vazusem eu poze cu maci toata saptamana si tanjeam sa intru si eu cu aparatul foto intr-un camp cu maci. Copiii adormisera in masina, asa ca Julien a ramas cu ei si m-a asteptat atat cat am vrut eu sa stau. Pe langa un buchet mare de flori m-am intors la masina si cu ceva fotografii. Iata cateva:






Asa s-a incheiat o plimbare scurta de o zi la munte, cu mult rosu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu